Muutos YIT:n talousjohdossa

LEHDISTÖTIEDOTE      29.6.2009 klo 12.00

Muutos YIT:n talousjohdossa

YIT-konsernin talousjohtaja Sakari Ahdekivi on nimitetty Tamro Oyj:n talousjohtajaksi. Sakari Ahdekivi aloittaa uudessa tehtävässään syyskuussa 2009 ja jatkaa siihen asti YIT:n palveluksessa.

YIT:n uuden talousjohtajan nimittämisestä tiedotetaan myöhemmin erikseen.

Lisätietoja antavat: Toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski, puh. 0400 451 644 Hallintojohtaja Antero Saarilahti, puh. 0400 873 075

YIT OYJ Veikko Myllyperkiö Viestintäjohtaja

Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi