OMIEN OSAKKEIDEN HANKINTA 28.11.2008

ILMOITUS           28.11.2008

OMIEN OSAKKEIDEN HANKINTA 28.11.2008

Helsingin Pörssi

Yhtiön hallussa olevat omat osakkeet 28.11.2008 tehtyjen kauppojen jälkeen: 470 000 KPL.

YIT Oyj:n puolesta

Nordea Pankki Suomi Oyj

Petri Simberg Julius Summanen

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi