*OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YI

HEX HELSINKI     CASH MARKET         TIEDOTE 310/2004
                 OSAKKEET            23.8.2004

OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YIT-YHTYMÄ OYJ

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 18.780 osaketta. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 24.8.2004 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Osakemäärä: 61.178.720

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen

* * * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI CASH MARKET RELEASE 310/2004 SHARES 23 August 2004

SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS: YIT CORPORATION

A total of 18 780 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's C option rights 2002. The shares will be traded on the Helsinki Exchanges as old shares as of 24 August 2004.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Number of shares: 61 178 720

HELSINKI EXCHANGES Janne Seppänen

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi