*OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YI

HEX HELSINKI     CASH MARKET         TIEDOTE 310/2004
                 OSAKKEET            23.8.2004

OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YIT-YHTYMÄ OYJ

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 18.780 osaketta. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 24.8.2004 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Osakemäärä: 61.178.720

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen

* * * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI CASH MARKET RELEASE 310/2004 SHARES 23 August 2004

SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS: YIT CORPORATION

A total of 18 780 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's C option rights 2002. The shares will be traded on the Helsinki Exchanges as old shares as of 24 August 2004.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Number of shares: 61 178 720

HELSINKI EXCHANGES Janne Seppänen