*OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YI

HEX HELSINKI     ARVOPARERIPÖRSSI    TIEDOTE 334/2003
                 OSAKKEET            4.12.2003

OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YIT-YHTYMÄ OYJ

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 1998 A ja B-optiotodistuksilla on merkitty yhteensä 120.179 osaketta. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 5.12.2003 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Osakemäärä: 30.523.375

HELSINGIN PÖRSSI Pekka Peiponen

* * * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI SECURITIES EXCHANGE RELEASE 334/2003 SHARES 4 December 2003

SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS: YIT CORPORATION

A total of 120 179 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's A and B option rights 1998. The shares will be traded on the Helsinki Exchanges as old shares as of 5 December 2003.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Number of shares: 30 523 375

HELSINKI EXCHANGES Pekka Peiponen

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi