*OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YI

HEX HELSINKI     ARVOPARERIPÖRSSI    TIEDOTE 334/2003
                 OSAKKEET            4.12.2003

OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YIT-YHTYMÄ OYJ

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 1998 A ja B-optiotodistuksilla on merkitty yhteensä 120.179 osaketta. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 5.12.2003 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Osakemäärä: 30.523.375

HELSINGIN PÖRSSI Pekka Peiponen

* * * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI SECURITIES EXCHANGE RELEASE 334/2003 SHARES 4 December 2003

SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS: YIT CORPORATION

A total of 120 179 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's A and B option rights 1998. The shares will be traded on the Helsinki Exchanges as old shares as of 5 December 2003.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Number of shares: 30 523 375

HELSINKI EXCHANGES Pekka Peiponen