OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-6/2008 JULKISTAMINEN 25.7.2008

PÖRSSITIEDOTE  21.7.2008   KLO 09:00

OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-6/2008 JULKISTAMINEN 25.7.2008

YIT Oyj:n osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta julkistetaan perjantaina 25.7. klo 8.00. Pörssitiedote, osavuosikatsaus sekä esitysaineistot ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus ja haastattelut

Sijoitusanalyytikoille ja salkunhoitajille tarkoitettu englanninkielinen tilaisuus järjestetään klo 10.00 Radisson SAS Royal -hotellissa osoitteessa Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki.

Tiedotusvälineiden edustajat voivat sopia haastatteluista yhtiön johdon kanssa.

Puhelinkonferenssi

Sijoitusanalyytikot ja salkunhoitajat voivat osallistua tiedotustilaisuuteen myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon (09) 2313 9201.

Verkkolähetys

Toimitusjohtaja Hannu Leinosen esitys analyytikko- ja salkunhoitajatilaisuudesta on katsottavissa reaaliaikaisesti verkkolähetyksenä osoitteessa www.yitgroup.com/webcast.

Esityksen päätyttyä nauhoite on katsottavissa samassa osoitteessa noin kello 12 alkaen.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Haastattelupyynnöt: Virva Salmivaara, viestintäjohtajan varamies, 040 830 8091, virva.salmivaara@yit.fi.

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi