OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-9/2007 JULKISTAMINEN 26.10.2007

23.10.2007 KLO 10:00
YHTIÖTIEDOTE  TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT

OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-9/2007 JULKISTAMINEN 26.10.2007

YIT Oyj:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta julkistetaan perjantaina 26.10. klo 8.00. Pörssitiedote, osavuosikatsaus sekä esitysaineistot ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja salkunhoitajille

Sijoitusanalyytikoille ja salkunhoitajille tarkoitettu englanninkielinen tilaisuus järjestetään klo 10.00 YIT:n pääkonttorissa osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki.

Puhelinkonferenssi

Sijoitusanalyytikot ja salkunhoitajat voivat osallistua tiedotustilaisuuteen myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla ennen tilaisuuden alkua numeroon (09) 2313 9201. Verkkolähetys

Konsernijohtaja Hannu Leinosen esitys analyytikko- ja salkunhoitajatilaisuudesta on katsottavissa reaaliaikaisesti verkkolähetyksenä osoitteessa http://webcast.magneetto.com/yit/en/.

Esityksen päätyttyä nauhoite on katsottavissa samassa osoitteessa noin kello 12 alkaen.

Lehdistötilaisuus

Lehdistötilaisuus pidetään suomeksi klo 12.30 YIT:n pääkonttorissa osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi