PETRA THORÉN YIT-YHTYMÄN SIJOITTAJASUHDEJOHTAJAKSI

Kauppatieteiden maisteri Petra Thorén on nimitetty YIT-Yhtymä Oyj:n sijoittajasuhdejohtajaksi 1.1.2006 alkaen. Hän on toiminut yhtymän sijoittajasuhdepäällikkönä vuodesta 2002 lähtien.

Petra Thorén vastaa YIT-konsernin sijoittajasuhteista ja osallistuu konsernin strategiaan, riskienhallintaan ja yritysjärjestelyihin liittyvien asioiden valmisteluun. Thorén raportoi konsernijohtaja Hannu Leinoselle.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Hannu Leinonen, konsernijohtaja, puh. 020 433 3301, hannu.leinonen@yit.fi Esko Mäkelä, varatoimitusjohtaja, puh. 020 433 2258, esko.makela@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi