Tänä jouluna muistamme SPR:ää

Toivotamme kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme rauhallista joulun aikaa ja onnellista uutta vuotta 2016!

Perinteemme jatkuvat ja tänäkin jouluna lahjoitamme paperisiin joulukortteihin varatut rahat hyväntekeväisyyteen. Tänä jouluna tuemme Suomen Punaista Ristiä. Järjestö auttaa ihmisiä katastrofien ja onnettomuuksien sattuessa ja kouluttaa heitä varautumaan niihin. Punainen Risti tukee viranomaisia myös turvapaikanhakijoiden vastaanottamisessa ja työllistää pitkäaikaistyöttömiä. Punaisen Ristin tehtävänä on auttaa apua eniten tarvitsevia kotimaassa ja ulkomailla.

Avainsanat:

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi