Tervetuloa YIT:n mediabrunssille 3.10.2013 klo 9.00

YIT:n mediabrunssilla haastamme perinteiseen kerrostaloasumiseen liitettyjä myyttejä, kerromme asumisen tämän hetken trendeistä ja katsomme asumisen tulevaisuuteen. Vieraanamme on IKEA-professori Saara Taalas Ruotsista.

Ohjelma

Mediabrunssi pidetään torstaina 3.10. klo 9-12.30 idyllisessä Villa Kolikarissa, joka on YIT:n omistuksessa oleva 100 vuotta vanha jugend-huvila Espoossa.

9.00  Kuljetus Villa Kolikariin Helsingin keskustasta (Kiasman edustan bussipysäkki Mannerheimintiellä)
9.30  Buffet-brunssi á la Draama Queen
9.45  Tervetuloa - viestintäjohtaja Hanna Malmivaara
9.50  Kerrostaloasumisen kolme myyttiä - johtaja Pekka Helin
Myytti 1: Kaikki haluavat asua omakotitalossa
- Myytti 2: Kerrostaloasunnot ovat teollista sarjatuotantoa
- Myytti 3: Kerrostalo ei sovi loma-asumiseen
10.30  Tulevaisuuden kodit - Saara Taalas, tutkija, liik.tal.tieteen prof., Linnaeus-yliopisto
Miten sosiaalinen media vaikuttaa asumiseen?
11.10  Kohti Jyväskylän asuntomessuja - markkinointijohtaja Eeva Hirvijärvi
YIT rakentaa ensi vuoden Jyväskylän asuntomessuille 13-kerroksisen tornitalon