TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEEN 2007 JULKISTAMINEN 8.2.2008

5.2.2008       KLO 09.00
YHTIÖTIEDOTE                           TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT

TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEEN 2007 JULKISTAMINEN 8.2.2008

YIT Oyj:n tilinpäätöstiedote 2007 julkistetaan perjantaina 8.2. klo 8.00. Pörssitiedote sekä esitysaineistot ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

YIT Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2007 julkaistaan yhtiön kotisivuilla viikolla 8.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja salkunhoitajille

Sijoitusanalyytikoille ja salkunhoitajille tarkoitettu englanninkielinen tiedotustilaisuus järjestetään klo 10.00 YIT:n pääkonttorissa osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki.

Puhelinkonferenssi

Sijoitusanalyytikot ja salkunhoitajat voivat osallistua tiedotustilaisuuteen myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon (09) 2313 9201.

Verkkolähetys

Toimitusjohtaja Hannu Leinosen esitys analyytikko- ja salkunhoitajatilaisuudesta on katsottavissa reaaliaikaisesti verkkolähetyksenä osoitteessa www.yitgroup.com/webcast.

Esityksen päätyttyä nauhoite on katsottavissa samassa osoitteessa noin kello 12 alkaen.

Lehdistötilaisuus

Lehdistötilaisuus pidetään suomeksi klo 12.30 YIT:n pääkonttorissa osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi