Tripla kohtaa Triplan Nelosen uutuusohjelmassa

YIT:n Tripla-kaupunkikeskushanke aloittaa ohjelmayhteistyön Nelonen Median kanssa lokakuun alussa käynnistyvän koko perheen viihdeohjelman - Triplan - myötä

Nelonen Median Tripla on viihdeshow, missä kolme nelihenkistä näyttelijäjoukkuetta kilpailee yleisön suosiosta komediallisissa sketsitehtävissä. Ohjelma kestää kymmenen viikkoa alkaen 4. lokakuuta ja sen finaali on 13. joulukuuta. Neloselle Tripla-ohjelma on tulevan kauden pääsatsauksia ja sen ennakkomarkkinointi on alkanut tv:ssä eilen.

- YIT:lle tämänkaltainen ohjelmayhteistyö on aivan uutta ja se toteuttaa arvojemme mukaisesti toimimista askeleen edellä. Helsingin Keski-Pasilassa sijaitseva Tripla -kaupunkikeskus on rakennushankkeena ainutlaatuinen kokonsa ja keskeisen sijaintinsa takiaja sen edelläkävijyyttä kannattaa hyödyntää kaikessa tekemisessä, hehkuttaa hankejohtaja Tapio Salo.

Tripla-show huipentuu sunnuntai-iltaisin suoraan tv-lähetykseen Nelosella, mutta se elää läpi viikon onlinessa ja sosiaalisessa mediassa. Yleisö äänestää joka ohjelman aikana jaksokohtaisen voittajan, mutta koko kauden voittajatiimi paljastuu vasta viimeisessä lähetyksessä 13. joulukuuta.

- Triplan vuokralaishankinnassa edetään tänä syksynä uusiin asiakassegmentteihin. Rakentaminen alkaa näkyä kaupunkikuvassa lähitulevaisuudessa ja uskomme Tripla-ohjelman tuovan koko hankkeelle lisää tunnettuutta ja myönteistä julkisuutta, sanoo kaupallinen kehitysjohtaja Pirjo Aalto.

Televisionäkyvyyden lisäksi Tripla-hanke ja YIT kuuluu syksyn aikana radiohaastatteluissa SuomiPop-kanavalla.

Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Heidi Kauppinen, puh. 040 574 3170 , heidi.kauppinen@yit.fi

Avainsanat: