Tutustu YIT:n tuoreeseen vuosikertomukseen

YIT:n vuosikertomuksemme vuodelta 2013 on julkaistu. Tutustu verkkoversioon tästä linkistä: http://vuosikertomus2013.yit.fi/ . Kertomuksen teemana on visiomme Askeleen edellä. Välittäen. Esittelemme siinä miten säilytämme edelläkävijän asemamme nyt ja tulevaisuudessa ja miten vastuullisuus näkyy jokapäiväisessä toiminnassamme. Sisällön painopiste onkin aiempaa enemmän tulevaisuuden menestystekijöissä, kehitystoimenpiteissä ja toimintaympäristömme trendeissä kuin historiatiedoissa.

YIT:n vuosikatsauksesta löydät mm. YIT:n tiivistetyn esittelyn, toimitusjohtaja Kari Kauniskankaan katsauksen menneestä vuodesta ja arviot tulevasta kehityksestä, johtoajatuksemme visiosta arvoihin, haastattelun yrityskulttuurin luomisesta ja liiketoimintojen katsaukset sekä yritysvastuuosion. Kertomukseen on myös tuotu lyhyitä tekstejä toteutetuista hankkeista ja kehityskohteista.

Vuosikertomus on jaettu Vuosikatsaukseen ja Taloudelliseen katsaukseen sekä verkkovuosikertomukseen, joka sisältää vuosikatsauksen sekä laajemman katsauksen vastuullisuuteen. Uutta ovat meitä esittelevät videot! Kaikki materiaalit on tehty sekä suomeksi että englanniksi.

YIT:n vuosikertomusaineisto löytyy tämän linkin takaa:

Avainsanat:

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi