VEIKKO MYLLYPERKIÖ YIT OYJ:N VIESTINTÄJOHTAJAKSI

3.12.2008   KLO 12:00
YHTIÖTIEDOTE    MUUTOKSET HALLITUS/JOHTO/TILINTARKASTUS

VEIKKO MYLLYPERKIÖ YIT OYJ:N VIESTINTÄJOHTAJAKSI

VTM Veikko Myllyperkiö (62) on nimitetty YIT Oyj:n vt. viestintäjohtajaksi ja laajennetun johtoryhmän jäseneksi 3.12.2008 alkaen. Myllyperkiö on ollut YIT:n palveluksessa vuodesta 2001 lähtien. Hän on aikaisemmin toiminut YIT:n viestintäjohtajana vuosina 2001 - 2007. Myllyperkiö raportoi toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoskelle.

Konsernitason operatiivisesta viestinnästä vastaava KTM, VTM Virva Salmivaara (31) jatkaa viestintäjohtajan varamiehenä. Sijoittajaviestintään liittyvistä asioista hän raportoi toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoskelle.

Edellinen viestintä- ja kehitysjohtaja Juha Kostiainen siirtyy pois YIT:n palveluksesta 31.12.2008.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski, YIT Oyj, puh 020 433 3301

YIT Oyj