YIT CityStroi aloittaa 150 asunnon rakennustyöt Moskovan kaupungissa

LEHDISTÖTIEDOTE  10.10.2006  KLO 14.00

YIT CityStroi aloittaa 150 asunnon rakennustyöt Moskovan kaupungissa

YIT CityStroi on hankkinut investointioikeudet Moskovan kaupungin eteläosassa sijaitsevaan tonttiin. Tontille saa rakentaa yhteensä noin 16 400 as-m2. YIT aloittaa tontilla 150 asunnon rakennustyöt vuoden 2007 aikana.

Lisätietoja antavat:

Timo Lehmus, kansainvälisen toiminnan johtaja, YIT Rakennus Oy, 0400 409 181, timo.lehmus@yit.fi Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi