YIT CityStroi aloittaa 150 asunnon rakennustyöt Moskovan kaupungissa

LEHDISTÖTIEDOTE  10.10.2006  KLO 14.00

YIT CityStroi aloittaa 150 asunnon rakennustyöt Moskovan kaupungissa

YIT CityStroi on hankkinut investointioikeudet Moskovan kaupungin eteläosassa sijaitsevaan tonttiin. Tontille saa rakentaa yhteensä noin 16 400 as-m2. YIT aloittaa tontilla 150 asunnon rakennustyöt vuoden 2007 aikana.

Lisätietoja antavat:

Timo Lehmus, kansainvälisen toiminnan johtaja, YIT Rakennus Oy, 0400 409 181, timo.lehmus@yit.fi Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi