YIT ja Intelle laajentavat yhteistyötään toimitilojen 3D-visualisoinnissa

YIT ja ohjelmistoyhtiö Intelle Innovations Oy kehittivät yhteistyössä vuonna 2013 virtuaalisen 3D-tilamallintaja –työkalun, jonka avulla voidaan liikkua kolmiulotteisessa toimistossa ja suunnitella asiakkaan kanssa yhdessä organisaation tilaratkaisuja. Nyt YIT:n ja Intellen yhteistyö laajenee siten, että 3D-tilamallintaja tulee kattamaan toimistotilojen virtuaalimallien lisäksi myös kauppakeskusten ja logistiikkatilojen mallinnokset.

“Olemme iloisia voidessamme kertoa yhteistyön laajenemisesta YIT:n kanssa. Tämä sopimus on merkittävä askel Intellen strategiassa tuottaa lisäarvoa virtualisoinnin avulla asiakasyrityksillemme.” sanoo Kari Eskelinen Intelle Innovations Oy:stä.

“Tilamallintaja on mainio työkalu visualisoimaan toimitiloja ja konsepteja 3D-tekniikan avulla. Pystymme nyt entistä paremmin havainnollistamaan mm. tilojen toiminnallisuutta, kokoa, kulkureittejä ja sitä, miltä lopullinen toimitila näyttää, vaikka itse rakennus on vielä piirustuspöydällä.” toteaa Timo Räikkönen YIT:ltä.

Timo Räikkönen, kehitys- ja markkinointijohtaja, YIT Rakennus oy, puh. +358 40 515 2231, timo.raikkonen@yit.fi

Kari Eskelinen, myyntijohtaja, Intelle Innovations Oy, puh. + 358 40 824 3677,
kari.eskelinen@intelle.fi