YIT JA ITELLA SOLMIVAT SOPIMUKSEN KIINTEISTÖJEN TURVAJÄRJESTELMIEN YLLÄPIDOSTA

LEHDISTÖTIEDOTE            9.4.2010 klo 10.30

YIT JA ITELLA SOLMIVAT SOPIMUKSEN KIINTEISTÖJEN TURVAJÄRJESTELMIEN YLLÄPIDOSTA

YIT ja Itella ovat allekirjoittaneet sopimuksen Itellan kiinteistöjen turvajärjestelmien ylläpidosta. Sopimuksen piiriin kuuluvat Itellan noin 300 kiinteistön ja liiketilan turvajärjestelmien ylläpito, ennakkohuollot ja viankorjaukset valtakunnallisesti.

- Yhteistyössä YIT:n kanssa Itella saa ammattitaitoisen, kustannustehokkaan ja koko maan kattavan palvelun turvajärjestelmien ylläpidolle, toteaa rakennuttajapäällikkö Antti J Pitkänen Itellalta.

- Olemme huolehtineet aikaisemminkin Itellan kiinteistöjen turvajärjestelmistä, mutta nyt ylläpitosopimuksen myötä hoidamme kaikissa kohteissa turvajärjestelmien ennakkohuollot, viankorjaukset ja pientyöt, toteaa yksikön päällikkö Jussi Aaltojärvi YIT:ltä.

Lisätietoja antavat: Jussi Aaltojärvi, yksikön päällikkö, YIT Kiinteistötekniikka Oy, puh. 040 519 5749 Antti J Pitkänen, rakennuttajapäällikkö, Itella Oyj, puh. 050 5555 611

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2009 YIT:n liikevaihto oli 3,5 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on noin 23 500. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi YIT Kiinteistötekniset palvelut tuottaa Suomessa alansa markkinajohtajana kaikki taloteknisten järjestelmien asennuksiin, ylläpitoon ja korjauksiin sekä kiinteistöjen käyttöön liittyvät elinkaaripalvelut.

Itella-konserni tarjoaa ratkaisuja tieto- ja tuotevirtojen hallintaan. Itella toimii viestinvälityksen, informaatiologistiikan ja logistiikan aloilla Pohjois- ja Keski-Euroopassa sekä Venäjällä. Henkilöstömäärä on noin 30 000 ja vuoden 2009 liikevaihto oli 1 820 miljoonaa euroa. Konserni palvelee yritysasiakkaitaan Itella-nimellä ja kuluttajia Suomessa Posti-nimellä. Lisätietoja osoitteessa www.itella.fi/konserni.