YIT käynnistää kerrostalokohteen rakentamisen Kuopiossa

YIT OYJ Sijoittajauutinen 10.7.2017 klo 13.00

YIT aloittaa kerrostalokohteen rakentamisen Kuopion keskustassa. Asunto Oy Kuopion Lasitalo käsittää noin 70 asuntoa ja kolme liikehuoneistoa. Kohteen kokonaisarvo on noin 20 miljoonaa euroa ja se valmistuu vuoden 2019 keväällä. Aloitus kirjataan kolmannelle vuosineljännekselle.

Lasitalolla on ainutlaatuinen sijainti Kuopion keskustassa monipuolisten palvelujen läheisyydessä. Muun muassa tori, kauppahalli ja satama sijaitsevat aivan kohteen vieressä. Asuntojen koot vaihtelevat yksiöistä kolmioihin, joista osassa on lasitettu parveke ja osassa ranskalainen parveke. Lasitalon asunnot ovat ennakkomarkkinoinnissa. Lue lisää kohteesta YIT:n asuntosivuilta.

Lisätietoja antavat:

Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Jani Knuuttila, aluejohtaja, YIT Rakennus, Savo-Karjala, 040 843 9175, jani.knuuttila@yit.fi

Hanna Jaakkola

Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi