YIT käynnistää Naantalin Kuparirannan toisen vaiheen

TIEDOTE           18.6.2009 klo 14.00

YIT käynnistää Naantalin Kuparirannan toisen vaiheen                              YIT on aloittanut Naantalin Humalistossa sijaitsevan Kuparirannan asuinalueen 2.

vaiheen rakentamisen. Nyt rakennetaan yksi vapaarahoitteinen asuinkerrostalo, jossa on 22 asuntoa. Alueelle on jo helmikuussa 2009 valmistunut 42 asunnon kerrostalokohde. Kupariranta sijoittuu aivan Naantalin kaupungin kupeeseen meren läheisyyteen. YIT on suurimpana maan omistajana alueen pääkehittäjä. Kuparirantaan on suunnitteilla useita asuinkerrostaloja, liikerakennuksia ja palveluja, jotka muodostavat vetovoimaisen uuden asuinalueen. ”Saaristoluonto, meri ja kalliot, urbaani kaupunki ja modernin sataman läheisyys tekevät alueesta ainutlaatuisen ja persoonallisen. Kiinnostus on ollut suurta ja asiakkaat ovat pitäneet aluetta viehättävänä. Poikkeuksellisen hyvä kysyntä on vauhdittanut aloitusta”, kertoo myyntipäällikkö Satu Aarnio YIT:stä. ”Ensimmäisestä rakennusvaiheesta saimme hyvät kokemukset ja jatkamme alueen kehittämistä. Kupariranta tulee olemaan valmistuttuaan moderni ja viihtyisä uusi kaupunginosa ranta- ja torialueineen” kertoo YIT:n aluejohtaja Jyrki Meri. Asunto Oy Naantalin Merihelmen rakennustyöt on aloitettu kesäkuussa 2009. Lisätietoja: www.yitkoti.fi Satu Aarnio, myyntipäällikkö, puh. 040 519 5950, satu.aarnio@yit.fi Matti Joensuu, projektipäällikkö, puh. 040 843 9990, matti.joensuu@yit.fi

YIT Rakennus Oy

Jyrki Meri Aluejohtaja

Jakelu: keskeiset ja alueelliset tiedotusvälineet, www.yit.fi