YIT käynnistää Tampereen Kalevanrinteen korttelin viimeisen kerrostalokohteensa rakentamisen

YIT OYJ Sijoittajauutinen 29.3.2017 klo 09.00

YIT käynnistää kerrostalokohteen rakentamisen Tampereen Kalevanrinteessä. Asunto Oy Tampereen Topaasiin tulee yli 60 myytävää asuntoa. Kohteen kokonaisarvo on noin 14 miljoonaa euroa ja se kirjataan ensimmäisen vuosineljänneksen aloituksiin. Kohteen on määrä valmistua helmikuussa 2018.

Tampereen Topaasi on YIT:n viimeinen kohde modernissa Kalevanrinteen keskustakorttelissa, joka sijaitsee erinomaisella paikalla tulevan raitiotien varrella. YIT:n kokonaisuus Kalevanrinteessä koostuu kahdesta korttelista, joissa on yhteensä seitsemän taloa ja kaikkiaan noin 480 asuntoa. Ensimmäisen kohteen rakentaminen aloitettiin maaliskuussa 2015. Hyvien bussiyhteyksien ja kevyen liikenteen verkoston lisäksi läheltä löytyy myös erinomaiset kauppa- ja liikuntapalvelut. Topaasin asunnot ovat parhaillaan ennakkomarkkinoinnissa. Lue lisää kohteesta YIT:n asuntosivuilta.

Lisätietoja antavat:

Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Ilkka Kääriäinen, aluejohtaja, YIT Rakennus, Tampere ja Pohjanmaa, puh. 040 519 5953, ilkka.kaariainen@yit.fi

Hanna Jaakkola

Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi