YIT käynnistää toimistohankkeen Vilnassa, Liettuassa

SIJOITTAJAUUTINEN                                  28.10.2015 KLO 11.00

YIT käynnistää toimistohankkeen Vilnassa, Liettuassa

YIT käynnistää toimistohankkeen rakentamisen Vilspan alueella Vilnassa. Duetto-nimisen toimistorakennuksen vuokrattava pinta-ala on noin 8 200 neliömetriä ja sen yhteyteen rakennetaan 200 maanalaista parkkipaikkaa. Hankkeen on määrä valmistua vuoden 2017 alussa.

Duetto rakennetaan Vilnan kehätien varteen alueelle, jonne YIT on aiemmin toteuttanut Grand Office -toimistorakennuksen sekä Prisma-tavaratalon. Rakennuksen suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota energiatehokkuuteen. Toimistorakennuksen ennakkovuokrausaste on poikkeuksellisen hyvällä tasolla ja sijoittajaneuvottelut käynnistyvät samanaikaisesti rakentamisen kanssa.

Havainnekuvia hankkeesta: linkki

Lisätietoja antavat:

Sanna Kaje, johtaja, sijoittajasuhteet ja M&A, YIT Oyj, puh. 050 390 6750, sanna.kaje@yit.fi
Peter Forssell, johtaja, kiinteistökehitys, keskinen Itä-Eurooppa, YIT Rakennus Oy, +358 40 532 2273, peter.forssell@yit.fi

Sanna Kaje
Johtaja, sijoittajasuhteet ja M&A

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä – asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme lähes 6 000 henkilöä kahdeksassa maassa. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli noin 1,8 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi