YIT käynnisti kerrostalohankkeen Tallinnassa, Virossa

SIJOITTAJAUUTINEN                                  5.6.2015 KLO 11.00

YIT käynnisti kerrostalohankkeen Tallinnassa, Virossa

YIT käynnisti kerrostalohankkeen rakentamisen Tallinnan keskustassa, Virossa. Hankkeen arvo on noin 10 miljoonaa euroa ja sen on määrä valmistua syksyllä 2016. Kuusikerroksiseen kerrostaloon rakennetaan noin 60 asuntoa, kahdeksan liiketilaa ja maanalainen pysäköintihalli.

Hanke rakentuu erinomaiselle sijainnille Tallinnan ydinkeskustaan rauhalliseen kortteliin. YIT:n aiemmin samalle alueelle rakentaman hankkeen kysyntä on ollut erittäin hyvää.

Lisätietoja:

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 050 390 6750, sanna.kaje@yit.fi
Tom Sandvik, Baltian maat ja keskinen Itä-Eurooppa -liiketoimintaryhmän johtaja, puh. 0400 617 807, tom.sandvik@yit.fi

Sanna Kaje
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä ja Slovakiassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä – asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme lähes 6 000 henkilöä seitsemässä maassa. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli noin 1,8 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi