YIT KUTSUU: Tutustu valmiisiin Minikoteihin sekä pienten tilojen sisustus- että varusteluratkaisuihin

Oletko koskaan miettinyt, miten muutamaan kerrostaloneliöön saadaan mahtumaan kaikki tarpeellinen? YIT:n Minikodeissa näet miten!

YIT:n minikokoiset kodit (yksiö 26,5 ja kaksio 35,5 neliötä) ovat nyt valmistuneet. Näet, kuinka sisustus- ja varusteluratkaisuilla voidaan pienikin asunto muuntaa toimivaksi kodiksi.

Tutustu valmisiin Minikoteihin sekä pienten tilojen sisustus- että varusteluratkaisuihin

Aika: keskiviikkona 17.9.2014 klo 15–16

Osoite: Eläinlääkärinkatu 7 A, Helsingin Hermanni

Pienille kodeille on olemassa tällä hetkellä huutava tarve: kaikki miniasunnot myytiin jo ennen valmistumista.

Minikodit voi halutessaan ostaa täysin kalustettuna ja varustettuna huonekaluja, ruokailuvälineitä ja tekstiileitä myöten.

Lämpimästi tervetuloa!

Hanna Malmivaara
viestintäjohtaja
YIT Oyj

Tilaisuudessa tarjoillaan afternoon tea.

Ilmoittautumiset:

Sari Malkalle joko sähköpostilla sari.malka(@)yit.fi tai puhelimitse 050 357 9901.