YIT LAAJENTAA VENÄJÄLLÄ ASUNTOTUOTANTOAAN KAZANIIN

LEHDISTÖTIEDOTE          30.5.2006  klo 14.45

YIT LAAJENTAA VENÄJÄLLÄ ASUNTOTUOTANTOAAN KAZANIIN

YIT toteuttaa strategiaansa laajentamalla asuntotuotantoaan Venäjällä uuteen miljoonakaupunkiin. Pietarissa toimiva paikallinen tytäryritys ZAO YIT Lentek on hankkinut ensimmäisen tontin Kazanista ja asuntotuotanto on tarkoitus käynnistää ensi vuoden aikana.

YIT:llä oli ensimmäisen vuosineljänneksen lopussa Venäjällä rakenteilla 5 630 asuntoa. Tänä vuonna YIT on arvioinut aloittavansa Venäjällä yli 2 500 asunnon rakentamisen.

YIT Oyj

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja antavat: Timo Lehmus, kansainvälisen toiminnan johtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 0400 409 181 Juha Vättö, toimitusjohtaja, ZAO YIT Lentek, puh. 0400 558 164

JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi