YIT LASKEE LIIKKEESEEN 100 MILJOONAN EURON JOUKKOVELKAKIRJALAINAN

PÖRSSITIEDOTE                  13.6.2011 KLO 17.30

YIT LASKEE LIIKKEESEEN 100 MILJOONAN EURON JOUKKOVELKAKIRJALAINAN

YIT Oyj laskee liikkeeseen joukkovelkakirjalainaohjelmansa alla institutionaalisille sijoittajille sekä muille valituille sijoittajille suunnatun 100 milj. euron suuruisen joukkovelkakirjalainan. Joukkovelkakirjalainan eräpäivä on 20.6.2016, sen kiinteä vuotuinen kuponkikorko 4,750 prosenttia ja liikkeeseenlaskuhinta 99,843 prosenttia. Joukkovelkakirjalainan efektiivinen tuotto on 4,786 prosenttia.

YIT hakee joukkovelkakirjalainalle listausta NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Lainan pääjärjestäjänä toimii Nordea Markets.

Lisätietoja antaa:

Aapo Nikunen, rahoitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 020 433 2307, aapo.nikunen@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on lähes 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi