YIT:LLE 88 MILJ. EURON ARVOINEN KEHÄ 1:N RAKENTAMISURAKKA

YHTIÖTIEDOTE        11.2.2008      KLO 11.15

YIT:LLE 88 MILJ. EURON ARVOINEN KEHÄ 1:N RAKENTAMISURAKKA

YIT Rakennus Oy, Espoon kaupunki ja Tiehallinnon Uudenmaan tiepiiri allekirjoittivat 11.2.2008 urakkasopimuksen tunnelin ja kahden eritasoliittymän rakentamisesta Espooseen. Sopimuksen arvo on 87,6 milj. euroa.

Työt käynnistetään välittömästi ja hanke valmistuu vuonna 2012. Hankkeen tavoitteena on parantaa Kehä 1:n liikennejärjestelyjä Espoon Leppävaarassa.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Ilpo Jalasjoki, YIT Rakennus Oy, 020 433 2692, ilpo.jalasjoki@yit.fi Sijoittajasuhdejohtaja Petra Thorén, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi