YIT:LLE TAPIOLA-RYHMÄN UUDEN TOIMITALON PÄÄURAKKA

13.11.2007 KLO 12:00
SIJOITTAJAUUTINEN

YIT:LLE TAPIOLA-RYHMÄN UUDEN TOIMITALON PÄÄURAKKA

Kiinteistö-Tapiola Oy on valinnut YIT Rakennus Oy:n Tapiola-ryhmän uuden toimitalon pääurakoitsijaksi Espooseen. Urakan arvo on yli 70 milj. euroa. Työt aloitetaan joulukuun aikana maanrakennustöiden valmistuttua ja uusi toimitalo valmistuu vuodenvaihteessa 2010. Rakennuksen kokonaisala on 71 000 bruttoneliömetriä.

Lisätietoja antavat: Toimitilat-liiketoimintaryhmän johtaja Kari Kauniskangas, YIT Rakennus Oy, puh. 020 433 2323, kari.kauniskangas@yit.fi Yksikönjohtaja Matti Schultz, YIT Rakennus Oy, puh. 020 433 2425, matti.schultz@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi