YIT:lle viisi uutta alueurakkasopimusta

YIT Rakennus Oy on voittanut ELY-keskusten järjestämässä maanteiden hoidon ja ylläpidon alueurakkakilpailutuksessa viisi erillistä alueurakkaa eri puolilta Suomea. Solmittavien sopimusten yhteenlaskettu summa on yli 63 miljoonaa euroa ja kunnossapidettäviä teitä yli 5 000 kilometriä. Urakat alkavat 1.10.2013.
Kotkan, Kauhajoen, Hyvinkään ja Hämeenlinnan sopimukset ovat jatkoa edellisille sopimuksille. Kotkan sopimus on seitsemän vuoden mittainen ja Kauhajoen, Hyvinkään sekä Hämeenlinnan sopimukset ovat viisivuotisia. Kuhmon sopimus on uusi ja pituudeltaan vuoden mittainen.

Lisätietoja:
Timo Paavilainen, yksikönjohtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 0400 569 106, timo.paavilainen@yit.fiMika Terhelä, yksikönjohtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 040 840 2538, mika.terhela@yit.fiSanna Kaje, Sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 050 390 6750, sanna.kaje@yit.fi

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

Avainsanat: