YIT myi kauppakeskus Entressen CapManille

LEHDISTÖTIEDOTE 24.11.2008 klo 15.00

YIT myi kauppakeskus Entressen CapManille YIT Rakennus Oy myi CapMan Real Estate Ky:lle 24.11.2008 Espoon keskuksessa sijaitsevan kauppakeskus Entressen liiketilat kauppasopimuksen closing-ehtojen täyttymisen myötä. Liiketilojen vuokrattava pinta-ala on yhteensä noin 12 000 m2. Entressen kehittäjänä ja toteuttajana on toiminut YIT yhdessä kohteen tulevan omistajan CapMan Real Estaten kanssa. Entresse parantaa merkittävästi lähialueen palveluja ja sen kaikki liiketilat on vuokrattu täyteen. Kiinteistö on kolmikerroksinen päivittäisten palvelujen monipuoliseen tarjontaan keskittyvä kauppakeskus, jota täydentävät kodin sisustus- ja lahjatavaraliikkeet sekä monipuoliset ravintolapalvelut. Ylimpään kerrokseen sijoittuvat lisäksi kaupungin kirjasto ja keskusarkisto. Kauppakeskuksen avajaisia vietetään 25.11.2008. Lisätietoja antavat: YIT Rakennus Oy, Seppo Martikainen, johtaja, Transaktiot, puh. 020 433 2905, seppo.martikainen@yit.fi CapMan Real Estate, Henrik Winberg, kaupallinen johtaja, puh. 0207 207 627, henrik.winberg@capman.com

YIT Oyj

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2007 YIT:n liikevaihto oli 3,7 miljardia euroa. YIT:n osake noteerataan OMX NASDAQ Helsinki Oy:ssa. Lisätietoja: www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi