YIT MYI YHTIÖN HALLUSSA OLLEET OMAT OSAK

YIT MYI YHTIÖN HALLUSSA OLLEET OMAT OSAKKEET

YIT-Yhtymä Oyj on tänään myynyt kevään 2003 yhtiökokouksen antaman valtuutuksen perusteella kaikki omistamansa 567 500 omaa osaketta Helsingin Pörssin välityksellä 22,00 euron kappalehintaan. Kaupan kokonaishinta oli 12 485 000 euroa.

Myyty erä edusti 1,88 prosenttia yhtiön koko osakekannasta.
Osakkeet oli hankittu Helsingin Pörssistä edellisten vuosien yhtiökokousten päätösten perusteella keskihintaan 12,64 euroa kappaleelta.

Tehty kauppa nostaa vapaan kaupankäynnin piirissä olevien osakkeiden määrää ja mahdollistaa osakkeen vaihdon kasvun. Kauppa lisää kansainvälisten omistajien osuutta YIT:ssä.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Konsernijohtaja Reino Hanhinen, puh. 020 433 2454, reino.hanhinen@yit.fi Rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi Sijoittajasuhdepäällikkö Petra Thorén, puh. 020 433 2635, petra.thorem@yit.fi

JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi