YIT myy noin 10 miljoonan euron arvosta asuntoja vuokrakäyttöön

YIT OYJ Sijoittajauutinen 30.12.2016 klo 14.00

YIT on allekirjoittanut sopimukset 46 asunnon myynnistä asuntorahastoille. Sopimusten kokonaisarvo on noin 10 miljoonaa euroa.

Vuokrakäyttöön tulevat asunnot sijaitsevat eri puolilla Suomea ja ovat pääosin joko valmiita tai lähellä valmistumista. Asunnot kirjataan neljännen vuosineljänneksen myyntiin.

Lisätietoja antaa:
Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Hanna Jaakkola

Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli lähes 1,7 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi