YIT:N ASUINKERROSTALOILLE KUOPIOSSA KESTÄVÄ KIVITALO -PALKINTO

TIEDOTE             14.9.2010 klo 13.30

YIT:N ASUINKERROSTALOILLE KUOPIOSSA KESTÄVÄ KIVITALO -PALKINTO

Kuopion Keilankannankanavan rannalle rakennettu asunto-osakeyhtiöiden kokonaisuus on tänään saanut vuoden 2010 Kestävä Kivitalo -palkinnon. Palkitusta kokonaisuudesta kolme kerrostaloa on YIT:n toteuttamia ja yhden on rakentanut Skanska Talonrakennus Oy. Kestävä Kivitalo -palkinto myönnetään vuosittain rakennuksille, jotka on toteutettu laadukkaasti tiilestä ja betonista.

Lue lisää Kestävä kivitalo -sivuilta: http://www.kivitalo.fi/Uutiset/kivitalopalkinto-kuopioon.html

Lisätietoja YIT:ltä antaa: Aluejohtaja Risto Pennanen, puh. 040 551 5939, risto.pennanen@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2009 YIT:n liikevaihto oli 3,5 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on yli 25 500. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä.

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi