YIT:N ASUINKERROSTALOILLE KUOPIOSSA KESTÄVÄ KIVITALO -PALKINTO

TIEDOTE             14.9.2010 klo 13.30

YIT:N ASUINKERROSTALOILLE KUOPIOSSA KESTÄVÄ KIVITALO -PALKINTO

Kuopion Keilankannankanavan rannalle rakennettu asunto-osakeyhtiöiden kokonaisuus on tänään saanut vuoden 2010 Kestävä Kivitalo -palkinnon. Palkitusta kokonaisuudesta kolme kerrostaloa on YIT:n toteuttamia ja yhden on rakentanut Skanska Talonrakennus Oy. Kestävä Kivitalo -palkinto myönnetään vuosittain rakennuksille, jotka on toteutettu laadukkaasti tiilestä ja betonista.

Lue lisää Kestävä kivitalo -sivuilta: http://www.kivitalo.fi/Uutiset/kivitalopalkinto-kuopioon.html

Lisätietoja YIT:ltä antaa: Aluejohtaja Risto Pennanen, puh. 040 551 5939, risto.pennanen@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2009 YIT:n liikevaihto oli 3,5 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on yli 25 500. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä.