YIT:N HENKILÖSTÖJOHTAJA PII RAULO NIMITETTY JOHTORYHMÄN JÄSENEKSI

PÖRSSITIEDOTE                  19.12.2011 KLO 15.00

YIT:N HENKILÖSTÖJOHTAJA PII RAULO NIMITETTY JOHTORYHMÄN JÄSENEKSI

YIT Oyj:n henkilöstöjohtaja, KTM Pii Raulo (44) on nimitetty YIT:n johtoryhmän jäseneksi 19.12.2011 alkaen. Pii Raulo on toiminut YIT-konsernin henkilöstöjohtajana 1.7.2011 lähtien ja raportoi toimessaan YIT Oyj:n toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoskelle. Pii Raulo on tullut YIT:n palvelukseen vuonna 2004.

YIT:n strategian kolme tärkeää kehitysaluetta ovat henkilöstön kehittäminen, energiatehokkuus sekä hankinnat. Henkilöstöjohtajan nimityksellä osaksi YIT:n johtoryhmää tuetaan YIT:n henkilöstön kehittämiseen liittyviä strategisia tavoitteita.

Lisätietoja antavat:

Juhani Pitkäkoski, toimitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 020 433 3301, juhani.pitkakoski@yit.fi
Hanna-Maria Heikkinen, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 020 433 2635, hanna-maria.heikkinen@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on noin 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi