YIT:n lakiasianpalvelut ja sijoittajasuhteet saivat tunnustusta

YIT:n lakiasiainpalvelut voitti jo toistamiseen Venäjän parhaat lakiasiainosastot -kilpailun Toimitilat ja omaperusteinen rakentaminen -sarjassa. Tänä vuonna kilpailuun otti osaa 97 yritystä, jotka kilpailivat 17 kategoriassa.

YIT voitti palkinnon ensimmäisen kerran vuonna 2011.

- On hienoa saada voitto kilpailussa, jossa kilpakumppaneina on suuria, alan johtavia yrityksiä, toteaa Venäjän lakiasiainjohtaja Aleksandr Arsenjev.

Venäjän parhaat lakiasiainosastot -kilpailu on järjestetty vuosittain vuodesta 2006 lähtien. Tänä aikana siitä on tullut lakialan ammattilaisten arvostama ja tunnustettu kilpailu Venäjällä. Sen järjestää Legal Insight -aikakausilehti sekä Odgers Berndtson -yritys. Palkinnot voittajille jaettiin Moskovassa järjestetyssä juhlallisessa palkintojenjakoseremoniassa 22. marraskuuta.

Myös YIT:n sijoittajasuhteet palkittiin parhaana suomalaisena suurten yhtiöiden sarjassa, kun pohjoismaiset analyytikot arvioivat pohjoismaisia yrityksiä 21 sijoittajaviestinnän kriteerillä. Pohjoismaisella tasolla YIT sijoittui sarjassaan kolmanneksi. Erityistä kiitosta YIT sai analyytikoilta tapaamista ja vuosittaisista pääomamarkkinapäivistä. Palkinnot jaettiin IR Regi Nordic Market Award –tilaisuudessa 28. marraskuuta.

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, sanna.kaje@yit.fi, +358 50 390 6750

Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, hanna.malmivaara@yit.fi, +358 40 561 6568