YIT:N M OPTIO-OIKEUDET OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ

YHTIÖTIEDOTE   31.3.2008   KLO 9.00

YIT:N M OPTIO-OIKEUDET OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ

YIT Oyj:n 2006 liikkeelle laskemat M optio-oikeudet otetaan kaupankäynnin kohteeksi OMX Pohjoismainen Pörssi Helsingissä 1.4.2008 alkaen.

YIT Oyj:n vuoden 2006 M optio-oikeuden perustiedot:

-------------------------------------------------------------------------------- | Kaupankäyntitunnus: | YTY1VEW306 | -------------------------------------------------------------------------------- | ISIN-koodi: | FI0009626063 | -------------------------------------------------------------------------------- | Vaihtosuhde: | 1 (YTY1VEW306): 1 (YTY1V) | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkintähinta: | 19,73 euroa | -------------------------------------------------------------------------------- | Liikkeelle laskettuja | 900 000 kpl | | optio-oikeuksia: | | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkittävien osakkeiden | 900 000 kpl | | enimmäismäärä: | | --------------------------------------------------------------------------------

Optio-ohjelmien ehdot kokonaisuudessaan ovat luettavissa YIT:n internet-sivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, YIT Oyj, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, YIT Oyj, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi