YIT:N M OPTIO-OIKEUDET OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ

YHTIÖTIEDOTE   31.3.2008   KLO 9.00

YIT:N M OPTIO-OIKEUDET OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ

YIT Oyj:n 2006 liikkeelle laskemat M optio-oikeudet otetaan kaupankäynnin kohteeksi OMX Pohjoismainen Pörssi Helsingissä 1.4.2008 alkaen.

YIT Oyj:n vuoden 2006 M optio-oikeuden perustiedot:

-------------------------------------------------------------------------------- | Kaupankäyntitunnus: | YTY1VEW306 | -------------------------------------------------------------------------------- | ISIN-koodi: | FI0009626063 | -------------------------------------------------------------------------------- | Vaihtosuhde: | 1 (YTY1VEW306): 1 (YTY1V) | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkintähinta: | 19,73 euroa | -------------------------------------------------------------------------------- | Liikkeelle laskettuja | 900 000 kpl | | optio-oikeuksia: | | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkittävien osakkeiden | 900 000 kpl | | enimmäismäärä: | | --------------------------------------------------------------------------------

Optio-ohjelmien ehdot kokonaisuudessaan ovat luettavissa YIT:n internet-sivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, YIT Oyj, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, YIT Oyj, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi