YIT:n mediatilaisuus tänään ke 22.6. 10.15: Triplan kauppakeskuksen rahoitus varmistunut - EIB:n Vapaavuori ja NIB:n Normann paikalla kommentoimassa

YIT OYJ LEHDISTÖKUTSU 22.6.2016 klo 9:15

Kutsumme median edustajat kuulemaan YIT:n Triplan kauppakeskuksen 300 miljoonan euron rahoituspaketin varmistumisesta. Tilaisuuden avaa YIT:n toimitusjohtaja Kari Kauniskangas ja puheenvuoron käyttävät EIB:n varapääjohtaja Jan Vapaavuori sekä NIB:n pääjohtaja Henrik Normann. Tilaisuuden lopuksi Tripla-projektin johtaja Tapio Salo esittelee hankkeen tilannekatsauksen. Tämän jälkeen kaikille esiintyjille voi esittää kysymyksiä ja haastattelupyyntöjä.

Tilaisuus järjestetään suomeksi lukuunottamatta NIB:n pääjohtaja Henrik Norrmanin puheenvuoroa, jonka hän pitää englanniksi.

Paikka: Danske Bankin tilat, Pohjoisesplanadi 37 A, 6. kerros.

Tervetuloa!

Hanna Malmivaara