YIT:N N OPTIO-OIKEUDET NASDAQ OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ

PÖRSSITIEDOTE        31.3.2009            KLO 12.00

YIT:N N OPTIO-OIKEUDET NASDAQ OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ                          YIT Oyj:n 2006 liikkeelle laskemat N optio-oikeudet otetaan kaupankäynnin        kohteeksi NASDAQ OMX Helsingissä 1.4.2009 alkaen.                                 YIT Oyj:n vuoden 2006 N optio-oikeuden perustiedot:                               -------------------------------------------------------------------------------- | Kaupankäyntitunnus:                        | YTY1VEW406                      | -------------------------------------------------------------------------------- | ISIN-koodi:                                | FI0009626071                    | -------------------------------------------------------------------------------- | Vaihtosuhde:                               | 1 (YTY1VEW406): 1 (YTY1V)       | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkintähinta:                             | 19,23 euroa                     | -------------------------------------------------------------------------------- | Liikkeelle laskettuja optio-oikeuksia:     | 900 000 kpl                     | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkittävien osakkeiden enimmäismäärä:     | 900 000 kpl                     | --------------------------------------------------------------------------------

Optio-ohjelmien ehdot kokonaisuudessaan ovat luettavissa YIT:n internet-sivuilla osoitteessa www.yit.fi. Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, YIT Oyj, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, YIT Oyj, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi