YIT:N N OPTIO-OIKEUDET NASDAQ OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ

PÖRSSITIEDOTE        31.3.2009            KLO 12.00

YIT:N N OPTIO-OIKEUDET NASDAQ OMX:N LISTALLE HELSINGISSÄ                          YIT Oyj:n 2006 liikkeelle laskemat N optio-oikeudet otetaan kaupankäynnin        kohteeksi NASDAQ OMX Helsingissä 1.4.2009 alkaen.                                 YIT Oyj:n vuoden 2006 N optio-oikeuden perustiedot:                               -------------------------------------------------------------------------------- | Kaupankäyntitunnus:                        | YTY1VEW406                      | -------------------------------------------------------------------------------- | ISIN-koodi:                                | FI0009626071                    | -------------------------------------------------------------------------------- | Vaihtosuhde:                               | 1 (YTY1VEW406): 1 (YTY1V)       | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkintähinta:                             | 19,23 euroa                     | -------------------------------------------------------------------------------- | Liikkeelle laskettuja optio-oikeuksia:     | 900 000 kpl                     | -------------------------------------------------------------------------------- | Merkittävien osakkeiden enimmäismäärä:     | 900 000 kpl                     | --------------------------------------------------------------------------------

Optio-ohjelmien ehdot kokonaisuudessaan ovat luettavissa YIT:n internet-sivuilla osoitteessa www.yit.fi. Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, YIT Oyj, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, YIT Oyj, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi