YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ C-, D- ja E-OPTIO-OIKEUKSILLA 24.10.-30.11.2006

PÖRSSI-ILMOITUS   1.12.2006   KLO 13:30

YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ C-, D- ja E-OPTIO-OIKEUKSILLA 24.10.- 30.11.2006

YIT Oyj:n osakkeita merkittiin 24.10.-30.11.2006 välisenä aikana C- optio-oikeuksien perusteella yhteensä 240.300 kappaletta, D-optio- oikeuksien perusteella yhteensä 685.400 kappaletta ja E-optio- oikeuksien perusteella yhteensä 79.400 kappaletta.

Tehdyistä osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, 502.550 euroa, on tarkoitus merkitä kaupparekisteriin 7.12.2006.

Osakkeiden merkintäaika C- ja D-optioiden perusteella päättyi 30.11.2006.

E-optioiden perusteella osakkeiden merkintä jatkuu vielä 2.4.- 30.11.2007. Jokainen E-optio-oikeus oikeuttaa sen haltijan merkitsemään kaksi YIT Oyj:n 0,5 euron nimellisarvoista osaketta.
Merkintähinta E-optioilla on 6,80 euroa osakkeelta.

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi