YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ E, F, K JA L OPTIO-OIKEUKSILLA 20.10. - 30.11.2007

3.12.2007  KLO 13:30
YHTIÖTIEDOTE      PÄÄOMATAPAHTUMA

YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ E, F, K JA L OPTIO-OIKEUKSILLA 20.10. - 30.11.2007

YIT Oyj:n osakkeita on merkitty 20.10. - 30.11.2007 välisenä aikana E optio-oikeuksien perusteella yhteensä 123 722 kappaletta ja F optio-oikeuksien perusteella yhteensä 180 932 kappaletta.

Koko merkintähinnalla korotetaan osakepääomaa. Tehdyistä osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, 1 954 041,40 euroa, on tarkoitus merkitä kaupparekisteriin 10.12.2007.

Osakkeiden merkintä E ja F optioilla päättyi 30.11.2007.

K ja L optio-oikeuksien perusteella osakkeiden merkintä jatkuu vuonna 2008 huhtikuun alussa. Kukin K ja L optio-oikeus oikeuttaa sen haltijan merkitsemään yhden YIT Oyj:n osakkeen. Merkintähinta K ja L optioilla on 20,53 euroa osakkeelta.

Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi