YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ E, F, K JA L OPTIO-OIKEUKSILLA 23.4.-15.6.2007

18.6.2007

PÖRSSITIEDOTE	     PÄÄOMATAPAHTUMA

YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ E, F, K JA L OPTIO-OIKEUKSILLA 23.4.-15.6.2007

YIT Oyj:n osakkeita on merkitty 23.4.-15.6.2007 välisenä aikana E optio-oikeuksien perusteella yhteensä 7.410 kappaletta, F optio-oikeuksien perusteella yhteensä 37.736 kappaletta, K optio-oikeuksien perusteella yhteensä 1.000 kappaletta ja L optio-oikeuksien perusteella yhteensä 100 kappaletta.

Tehdyistä osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, 305.047,40 euroa, on tarkoitus merkitä kaupparekisteriin 26.6.2007.

YIT:n vuonna 2004 liikkeelle laskemat F optio-oikeudet ja vuonna 2006 liikkeelle laskemat K ja L optio-oikeudet tulivat kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssin päälistalla 2.4.2007 alkaen. Vuonna 2004 liikkeelle lasketut E optio-oikeudet ovat olleet kaupankäynnin kohteena Helsingin Pörssin päälistalla 3.4.2006 lähtien.

Kukin E ja F optio-oikeus oikeuttaa sen haltijan merkitsemään kaksi ja kukin K ja L optio-oikeus yhden YIT Oyj:n osakkeen. Merkintähinta E optioilla on 6,80 euroa osakkeelta, F optioilla 6,15 euroa osakkeelta ja K ja L optioilla 20,53 euroa osakkeelta.

Virva Salmivaara viestintäjohtajan varamies Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi