YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ VUODEN 2002 C-

YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ VUODEN 2002 C-OPTIO-OIKEUKSILLA 28.6.- 13.8.2004

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeita on merkitty vuoden 2002 C-optio- oikeuksien perusteella edellisen 28.6.2004 tehdyn kaupparekisterimerkinnän jälkeen 13.8.2004 mennessä yhteensä 18.780 kappaletta.

Jokainen C-optio-oikeus oikeuttaa merkitsemään kaksi YIT-Yhtymä Oyj:n yhden euron nimellisarvoista osaketta. Merkintähinta on 6,545 euroa/osake.

Näistä osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, 18.780 euroa, on tarkoitus merkitä kaupparekisteriin 23.8.2004.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Jaakko Mäkynen rahoitusjohtaja

Lisätietoja: rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi hallintopäällikkö Marja Salo, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi