YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ VUODEN 2002 C- JA D-OPTIO-OIKEUKSILLA HUHTIKUUSSA

YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ VUODEN 2002 C- JA D-OPTIO-OIKEUKSILLA  HUHTIKUUSSA

YIT:n vuonna 2002 liikkeelle laskemat C-optio-oikeudet tulivat kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssin päälistalla 1.4.2004 alkaen ja D-optio-oikeudet 1.4.2005 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeita on merkitty 1.4.-29.4.2005 C-optio- oikeuksien perusteella yhteensä 190.900 kappaletta ja D- optio-oikeuksien perusteella yhteensä 189.806 kappaletta.

Jokainen optio-oikeus oikeuttaa merkitsemään kaksi YIT-Yhtymä Oyj:n yhden euron nimellisarvoista osaketta. C-optioilla osakkeen merkintähinta on 6,545 euroa kappaleelta ja D-optioilla 5,845 euroa kappaleelta.

Näistä osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, 380.706 euroa, on tarkoitus merkitä kaupparekisteriin 6.5.2005.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi hallintopäällikkö Marja Salo, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi