YIT:N OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-3/2011 JULKISTAMINEN 29.4.2011

PÖRSSITIEDOTE            15.4.2011 KLO 9.00

YIT:N OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-3/2011 JULKISTAMINEN 29.4.2011

YIT Oyj:n osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2011 julkistetaan perjantaina 29.4.2011 noin kello 8.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Osavuosikatsauksesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus perjantaina 29.4.2011 klo 10.00 Suomen aikaa. Tiedotustilaisuus pidetään YIT:n pääkonttorissa, osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki. Tilaisuus on yhteinen sijoitusanalyytikoille, salkunhoitajille sekä tiedotusvälineille.

Webcast-lähetys

Tiedotustilaisuutta ja toimitusjohtaja Juhani Pitkäkosken esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä YIT:n kotisivuilla osoitteessa www.yitgroup.com/webcast. Suora lähetys alkaa klo 10.00. Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12.00 alkaen.

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua, klo 9.55, numeroon (0)9 2313 9202.

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi. Tilaisuuden lopussa tiedotusvälineillä on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös suomeksi.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

Osavuosikatsauksen julkistaminen Tilaisuus sijoittajille ja analyytikoille, puhelinkonferenssi ja
suora webcast-lähetys
Webcast-lähetyksen tallenne saatavilla
EEST (Helsinki) 8.00 10.00 12.00
CEST (Pariisi, Tukholma) 7.00 9.00 11.00
BST (Lontoo) 6.00 8.00 10.00
US EDT (New York) 1.00 3.00 5.00

Lisätietoja:

Hanna-Maria Heikkinen, Sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 8262172, hanna-maria.heikkinen@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja