YIT:n osavuosikatsauksen 1-6/2009 julkistaminen 24.7.2009

YIT OYJ 16.7.2009 KLO 12:45 PÖRSSITIEDOTE, TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT

OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-6/2009 JULKISTAMINEN 24.7.2009

YIT Oyj:n osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta julkistetaan perjantaina 24.7.2009 klo 8:00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuudet

Osavuosikatsauksesta järjestetään kaksi tiedotustilaisuutta perjantaina 24.7.2009:

- 10:00: Englanninkielinen tilaisuus sijoitusanalyytikoille ja salkunhoitajille - 13:00: Suomenkielinen lehdistötilaisuus tiedotusvälineille

Ajat Suomen aikaa. Molemmat tilaisuudet pidetään YIT:n pääkonttorissa, osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki.

Webcast-lähetys

Englanninkielistä tiedotustilaisuutta ja toimitusjohtaja Juhani Pitkäkosken esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä YIT:n kotisivuilla osoitteessa www.yitgroup.com/webcast. Suora lähetys alkaa klo 10:00. Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12:00 alkaen.

Puhelinkonferenssi

Sijoitusanalyytikot ja salkunhoitajat voivat osallistua klo 10:00 alkavaan tiedotustilaisuuteen myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon (0) 9 2313 9201.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

-------------------------------------------------------------------------------- | | Osavuosi- | Tilaisuus | Webcast- | Suomen- | | | katsauksen | sijoittajille | lähetyksen | kielinen | | | julkaisu | ja | tallenne | tiedotus- | | | | analyyti- | saatavilla | tilaisuus | | | | koille, | | | | | | puhelin- | | | | | | konferenssi | | | | | | ja suora | | | | | | webcast- | | | | | | lähetys | | | -------------------------------------------------------------------------------- | EEST | 08:00 | 10:00 | 12:00 | 13:00 | | (Helsinki) | | | | | -------------------------------------------------------------------------------- | CEST | 07:00 | 09:00 | 11:00 | 12:00 | | (Pariisi, | | | | | | Tukholma) | | | | | -------------------------------------------------------------------------------- | BST (Lontoo) | 06:00 | 08:00 | 10:00 | 11:00 | -------------------------------------------------------------------------------- | US EDT (New | 01:00 | 03:00 | 05:00 | 06:00 | | York) | | | | | --------------------------------------------------------------------------------

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi