YIT:N OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-9/2009 JULKISTAMINEN 28.10.2009

PÖRSSITIEDOTE         20.10.2009 KLO 11.00

YIT:N OSAVUOSIKATSAUKSEN 1-9/2009 JULKISTAMINEN 28.10.2009

YIT Oyj:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta julkistetaan keskiviikkona 28.10.2009 klo 8:00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Osavuosikatsauksesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus keskiviikkona 28.10.2009 klo 10.00 Suomen aikaa. Tiedotustilaisuus pidetään YIT:n pääkonttorissa, osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki.

Tilaisuus on yhteinen sijoitusanalyytikoille ja salkunhoitajille sekä tiedotusvälineille. Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi. Tilaisuuden lopussa tiedotusvälineillä on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös suomeksi. Esityskalvot ovat saatavilla englanniksi ja suomeksi.

Webcast-lähetys

Tiedotustilaisuutta ja toimitusjohtaja Juhani Pitkäkosken esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä YIT:n kotisivuilla osoitteessa www.yitgroup.com/webcast. Suora lähetys alkaa klo 10:00. Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12:00 alkaen.

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua, klo 9:55, numeroon (0)9 2313 9201.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä: -------------------------------------------------------------------------------- | | Osavuosikatsauk-| Tiedotustilai- | Webcast-lähetyk- | | | sen julkaisu | suus, | sen tallenne | | | | puhelinkonfe- | saatavilla | | | | renssi | | | | | ja | | | | | webcast-lähe- | | | | | tys | | -------------------------------------------------------------------------------- | EEST (Helsinki) | 08.00 | 10.00 | 12.00 | -------------------------------------------------------------------------------- | CEST (Pariisi, | 07.00 | 09.00 | 11.00 | | Tukholma) | | | | -------------------------------------------------------------------------------- | BST (Lontoo) | 06.00 | 08.00 | 10.00 | -------------------------------------------------------------------------------- | US EDT (New York) | 02.00 | 04.00 | 06.00 | --------------------------------------------------------------------------------

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi Virva Salmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, 040 830 8091, virva.salmivaara@yit.fi

YIT OYJ Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi