YIT:n osavuosikatsauksen 1–9/2016 julkistaminen 27.10.2016

YIT Oyj Pörssitiedote 13.10.2016 klo 9.00

YIT Oyj:n osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2016 julkistetaan torstaina 27.10.2016 noin kello 8.00 Suomen aikaa (noin klo 6.00 BST). Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Osavuosikatsauksesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus torstaina 27.10.2016 klo 10.00 Suomen aikaa. Tiedotustilaisuus pidetään YIT:n pääkonttorissa, osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki. Tilaisuus on yhteinen analyytikoille, salkunhoitajille sekä tiedotusvälineille. Tervetuloa!

Webcast-lähetys

Tiedotustilaisuutta ja YIT Oyj:n toimitusjohtaja Kari Kauniskankaan esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä YIT:n kotisivuilla osoitteessa www.yitgroup.com/webcast. Suora lähetys alkaa klo 10.00 Suomen aikaa. Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12.00 mennessä.

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua, klo 9.55 Suomen aikaa, numeroon +358 9 817 10495.

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi. Tilaisuuden lopussa tiedotusvälineillä on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös suomeksi.

Lisätietoja antaa:

Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Hanna Jaakkola

Sijoittajasuhdejohtaja

Distribution: NASDAQ OMX, principal media,
www.yitgroup.com

YIT creates better living environment by developing and constructing housing, business premises, infrastructure and entire areas. Our vision is to bring more life in sustainable cities. We want to focus on caring for customer, visionary urban development, passionate execution and inspiring leadership. Our growth engine is urban development involving partners. Our operating area covers Finland, Russia, the Baltic countries, the Czech Republic, Slovakia and Poland. In 2015, our revenue amounted to nearly EUR 1.7 billion, and we employ about 5,300 employees. Our share is listed on Nasdaq Helsinki.www.yitgroup.com Tietosuoja