YIT:N PÄÄOMAMARKKINAPÄIVÄ FRANKFURTISSA 10.9.2008

YHTIÖTIEDOTE        8.9.2008   KLO 12:00

YIT:N PÄÄOMAMARKKINAPÄIVÄ FRANKFURTISSA 10.9.2008

YIT järjestää keskiviikkona 10.9.2008 sijoittajille ja analyytikoille tarkoitetun Pääomamarkkinapäivän Frankfurtissa. Tilaisuudessa YIT:n johto esittelee YIT:n strategiset painopisteet ja tavoitteet. Erityisinä teemoina ovat Kiinteistöteknisten palveluiden ja Kansainvälisten rakentamispalveluiden kansainväliset toiminnot Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa ja Keski-Euroopassa sekä YIT:n energiansäästöpalvelut.

Verkkolähetys ja puhelinkonferenssi Toimitusjohtaja Hannu Leinosen esitys on katsottavissa reaaliaikaisesti webcast-lähetyksenä osoitteessa http://www.yitgroup.com/webcast. Esitys alkaa kello 9.30.

Sijoittajat ja analyytikot voivat osallistua tilaisuuteen myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon 09 2313 9202.

Esityksen päätyttyä nauhoite on katsottavissa samassa osoitteessa noin kello 11.00 alkaen.

Kaikki YIT:n Pääomamarkkinapäivän aineistot ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilta osoitteesta www.yit.fi/sijoittajat 10.9.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi