YIT:N PÄÄOMAMARKKINAPÄIVÄ LONTOOSSA 26.9.2007

24.9.2007   KLO 13:30
YHTIÖTIEDOTE      PÖRSSITIEDOTE

YIT:N PÄÄOMAMARKKINAPÄIVÄ LONTOOSSA 26.9.2007

YIT järjestää keskiviikkona 26.9.2007 sijoittajille ja analyytikoille tarkoitetun Pääomamarkkinapäivän Lontoossa. Tilaisuudessa konsernijohtaja Hannu Leinonen sekä toimialojen johto esittelevät YIT:n strategiaa.

Konsernijohtaja Leinosen esitys on katsottavissa reaaliaikaisesti webcast-lähetyksenä osoitteessa http://webcast.magneetto.com/yit/en/. Esitys alkaa noin kello 10.30. Esityksen päätyttyä nauhoite on katsottavissa samassa osoitteessa noin kello 12.30 alkaen.

Kaikki YIT:n Pääomamarkkinapäivän aineistot ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilta osoitteesta www.yit.fi/sijoittajat 26.9. klo 10.30.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi