YIT:N PÄÄOMAMARKKINAPÄIVÄ LONTOOSSA 26.9.2007

24.9.2007   KLO 13:30
YHTIÖTIEDOTE      PÖRSSITIEDOTE

YIT:N PÄÄOMAMARKKINAPÄIVÄ LONTOOSSA 26.9.2007

YIT järjestää keskiviikkona 26.9.2007 sijoittajille ja analyytikoille tarkoitetun Pääomamarkkinapäivän Lontoossa. Tilaisuudessa konsernijohtaja Hannu Leinonen sekä toimialojen johto esittelevät YIT:n strategiaa.

Konsernijohtaja Leinosen esitys on katsottavissa reaaliaikaisesti webcast-lähetyksenä osoitteessa http://webcast.magneetto.com/yit/en/. Esitys alkaa noin kello 10.30. Esityksen päätyttyä nauhoite on katsottavissa samassa osoitteessa noin kello 12.30 alkaen.

Kaikki YIT:n Pääomamarkkinapäivän aineistot ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilta osoitteesta www.yit.fi/sijoittajat 26.9. klo 10.30.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi