YIT:N SIJOITTAJASUHDEJOHTAJAKSI ON NIMITETTY HANNA-MARIA HEIKKINEN

SIJOITTAJAUUTINEN       15.4.2010 KLO 14.00
 YIT:N SIJOITTAJASUHDEJOHTAJAKSI ON NIMITETTY HANNA-MARIA HEIKKINEN

KTM Hanna-Maria Heikkinen (31) on nimitetty YIT:n sijoittajasuhdejohtajaksi 1.6.2010 alkaen. Ennen siirtymistään YIT:lle Heikkinen on työskennellyt Nordea Marketsissa osakeanalyytikkona. Heikkinen on toiminut Nordeassa monipuolisissa pankki- ja sijoitustoiminnan tehtävissä, mm. asiakasvastuullisena johtajana, vuodesta 2001 alkaen.

Heikkinen raportoi YIT:n talousjohtaja Timo Lehtiselle.

Lisätietoja: Talousjohtaja Timo Lehtinen, puh. 020 433 2258, timo.lehtinen@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2009 YIT:n liikevaihto oli 3,5 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on noin 23 500. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä.