YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2

YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2004

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2003 julkaistaan 20.2.2004.
Vuosikertomus vuodelta 2003 julkaistaan suomenkielisenä viikolla 11 (8.-12.3.2004)ja englannin- ja ruotsinkielisenä viikolla 12 (15.- 19.3.2004).

Varsinainen yhtiökokous pidetään 18.3.2004.

Vuonna 2004 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 4.5.2004 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 5.8.2004 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2.11.2004

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Veikko Myllyperkiö, viestintäjohtaja, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi