YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2

YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2004

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2003 julkaistaan 20.2.2004.
Vuosikertomus vuodelta 2003 julkaistaan suomenkielisenä viikolla 11 (8.-12.3.2004)ja englannin- ja ruotsinkielisenä viikolla 12 (15.- 19.3.2004).

Varsinainen yhtiökokous pidetään 18.3.2004.

Vuonna 2004 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 4.5.2004 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 5.8.2004 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2.11.2004

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Veikko Myllyperkiö, viestintäjohtaja, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi