YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2005

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2004 julkaistaan 15.2.2005. klo 8.00. Vuosikertomus vuodelta 2004 julkaistaan suomenkielisenä viikolla 9 (28.2.-4.3.2005) ja englannin- ja ruotsinkielisenä viikolla 10 (7.-11.3.2005).

Varsinainen yhtiökokous pidetään 16.3.2005.

Vuonna 2005 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 4.5.2005 klo 8.00 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 5.8.2005 klo 8.00 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 4.11.2005 klo 8.00

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Veikko Myllyperkiö, viestintäjohtaja, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi